Şebinkarahisarlı Üniversite öğrencilerine destek olmak amacıyla her yıl burs veren Şebinkarahisarlılar Yardımlaşma Derneğimiz, 2023-2024 Eğitim ve Öğretim yılında da Şebinkarahisarlı Üniversite Öğrencilerine burs verecektir.
2022-2023 Eğitim ve Öğretim Yılında 600 Öğrenciye burs veren Şebinkarahisarlılar Yardımlaşma Derneği, Şebinkarahisarlı olup Üniversiteyi yeni kazanan Lisans (4 yıllık) öğrencilerine ve geçen yıl burs almış olan başarılı öğrencilere 2023-2024 Eğitim ve Öğretim Yılında da burs verecektir. Şebinkarahisar Meslek Yüksek Okulunu tercih eden ön lisans öğrencileri de burs başvurusu yapabilecek olup bunun dışında herhangi bir ÖNLİSANS öğrencisinin başvurusu kabul edilmeyecektir. Bu şartlar altında burs başvurusu yapmak isteten öğrencilerin 15 Eylül – 20 Ekim 2023 tarihleri arasında burs@sebinkarahisarlilardernegi.org.tr adresine mail yoluyla başvuru yapmaları gerekmektedir. Geçen yıl burs almış olan başarılı öğrenciler de istenilen bütün evrakları eksiksiz göndermeleri gerekmektedir.
Burs başvuru sonuçları en geç 20 Kasım 2023 tarihinde açıklanmış olup okulların başladığı tarihten itibaren okulların kapanacağı tarihe kadar 8 ay boyunca hesaplarına yatacaktır.
Şebinkarahisarlılar Yardımlaşma Derneği Yönetim Kurulu başkanı Mehmet Şimşek konuyla ilgili yaptığı açıklamada:
Saygıdeğer Şebinkarahisarlılar, Kıymetli Dostlarımız;
2023-2024 Eğitim ve Öğretim Yılında Şebinkarahisarlı olup Üniversiteyi yeni kazanan 4 yıllık Lisans öğrencilerine, bir önceki dönem burs alan başarılı öğrencilere ve Şebinkarahisar Meslek Yüksek Okulu’na kayıt yaptıran öğrencilerimize burs verilecektir.
2023-2024 Eğitim ve Öğretim Yılında tüm öğrencilerimize başarılar dileriz.
Yönetim Kurulu adına
Başkan Mehmet ŞİMŞEK
BURS BAŞVULARI İÇİN
Aşağıdaki linkten gerekli evrakların temin edilerek başvuru yapılması gerekmektedir.
Başvurular E-MAİL yoluyla PDF dosya şeklinde yapılacaktır.
Üniversiteyi kazanan 4 Yıllık Lisans ve Şebinkarahisar’ı tercih eden 2 yıllık Ön Lisans Öğrencileri istenilen evrakların tamamını eksiksiz olarak dosya şeklinde hazırlayarak istenilen e-posta adresine göndermeleri gerekmektedir. Başvuruda eksik evrak olması halinde başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.
Geçen dönemde burs alan öğrenciler ise bu dönemde bütün evrakları eksiksiz aynı şekilde tarayıcıdan tarayarak PDF dosyası olarak e-posta adresine göndermeleri (geçen yıl hazırlık okuyup burs alanlar sadece öğrenci belgelerini göndermeleri) gerekmektedir. İstenilen evrakları göndermeyen öğrencilerin bursu devam ettirilmeyecektir.
BURS BAŞVURU FORMUNU İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
BURS BAŞVURU KILAVUZUNU İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
BURS BAŞVURU ŞARTNAMESİNİ İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN